Nieuw logo & huisstijl
De rebranding werd gedaan door de creatieve interne marketing specialist Maxim Tytgat samen met het creatieve bureau No More Sushi, het alter ego van graphic designer (én fotograaf) Sem Libeert.
Op basis van het aangeleverde concept hebben we een design met een luxueuze uitstraling ontwikkeld.
Het uiteindelijke ontwerp bevat maar liefst 36 verschillende schermen met in totaal meer dan 30 verschillende blokken in.
De verfijnde branding werd vertaald in een gebruiksvriendelijke en fris ogende website
Een uitzonderlijk mobiel design
Van bij het begin was ook hier de opdracht om mobile first te werken.
Een Analytics-analyse van de bezoekers van de oude websites Veranclassic.be en Poolhouseplaza.be gaf duidelijk aan dat een significant aandeel van de bezoekers via een mobiel toestel de website bezocht.
Daarom werd er uitzonderlijk veel aandacht gegeven aan het mobiele design. Het design is responsive én adaptive opgemaakt.
Een grondige voorbereiding, een duidelijk plan, een perfecte taakverdeling en een vlotte communicatie hebben op korte tijd geleid tot een prachtig eindresultaat
Ontwikkeling, invulling en SEO
Na de ontwikkeling was het tijd om aan de slag te gaan voor de invulling van de website. Dat is geen klein werk en werd volledig door Maxim uitgevoerd.
Gelukkig konden we de klant helpen door ook een aantal zaken te importeren vanuit de oude websites. Zo hebben we onder andere tientallen referenties kunnen importeren. Met dank aan de vorige webbouwer GBL om hierin te ondersteunen.
Samen met Maxim en Bram Vankeirsbilck van Webadvies voor KMO gingen we bij lancering aan de slag om alle nodige tools te koppelen én te zorgen voor een 301-redirect plan.
De oude SEO positie mocht zeker niet verloren gaan.
Specialist in buitenconstructies
Ostyn, sinds 2023 de nieuwe overkoepelende naam van de vroegere merknamen Veranclassic en Poolhouse Plaza, is gespecialiseerd in de creatie en realisatie van buitenprojecten en woonuitbreidingen op maat.



Bekijk het schitterende resultaat
De logische menustructuur en gebruikte woorden werden vooraf goed uitgedacht. Dit zorgt voor een gebruiksvriendelijke en conversie-gerichte website.








Wordt jouw project onze volgende uitdaging?
Heb je een project voor ogen de komende tijd? We gaan graag samen met jou de uitdaging aan.