Support Praktisch

Praktisch

Hier vind je een overzicht van een aantal onderwerpen van praktische aard.

Wie moet ik contacteren?

  • Telefonisch contact
    We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag, telkens van 8u30 tot 16u
    Na 16u werken we achter gesloten deuren verder.
    Ons vaste nummer is 056 94 63 94
  • Urgent contact
    Bij kritieke problemen kan buiten de kantooruren contact opgenomen worden met Greg via een Whatsapp naar 0473 57 69 99
  • Belangrijke e-mail adressen

Meteen een afspraak maken?

Benieuwd hoe we jouw project zouden aanpakken? 
We werken graag met klanten die het belang van een goed webproject weten in te schatten!


Welkom bij Exsited overzichtsfoto

Welkom bij Exsited

  Praktische afspraken   Interessante links

Lees verder

Betalende support overzichtsfoto

Betalende support

In de wereld van het internet is een goed functionerende website van cruciaal belang voor bedrijven en organisaties. Het is echter belangrijk om te begrijpen dat het onderhouden van een website een doorlopend proces is dat deskundigheid, tijd en inspanning vereist. Dit is waar betalende support om de hoek komt kijken.

Lees verder

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een afspraak maken?
  • Werken jullie met een ticketing systeem?

    Een ticketing systeem is een online platform dat is ontworpen om het beheer en de opvolging van klantenondersteuning, problemen en verzoeken te beheren.

    Wij gebruiken het ticketing systeem van Teamleader Orbit. Wanneer een mailtje gestuurd wordt naar support@exsited.be komt dit automatisch in het systeem terecht.

    Ons systeem is wel zo ingericht dat er geen automatische mailtjes worden verstuurd. Wij staan garant voor een persoonlijke aanpak van elk ticket. 

  • Wat is de levensduur van een website?

    De levensduur van een website is afhankelijk van verschillende factoren. Algemeen genomen zou een website tussen de 3 en 5 jaar up-to-date moeten blijven voordat een grote update (of volledige vervanging) nodig is. Het is  belangrijk om minstens jaarlijks te evalueren of de website nog aan de verwachtingen en behoeften van uw doelgroep voldoet.

  • Wat is het verschil tussen een bug en een update?

    Een bug is een onbedoelde fout of defect in een website die leidt tot ongewenste resultaten.

    Een update is een bewuste verbetering of nieuwe versie van een onderdeel van een website met nieuwe functies, verbeteringen of bugfixes.

  • Wat is het verschil tussen support en updates?

    Support en updates zijn twee verschillende dingen die betrekking hebben op onze werking. 

    Support verwijst naar de hulp en ondersteuning die we bieden aan onze klanten. Dit kan variëren van technische hulp bij het oplossen van bugs tot klantenservice voor algemene vragen en opmerkingen. 

    Bvb: algemene vragen over het CMS, e-mail problemen of bugs op de website

    Updates zijn wijzigingen of verbeteringen aan een webproject die worden uitgebracht om problemen op te lossen, prestaties te verbeteren of nieuwe functies toe te voegen. 

    Bvb: een nieuwe module, functie of zone op de website

    Kort gezegd, support is er om problemen op te lossen terwijl updates er zijn om het product te verbeteren.

  • Wat is het verschil tussen betalende en gratis support?

    Onze policy is dat wij tot 2 jaar na lancering van een website gratis support doen. Dat betekent dat wij bugfixing doen voor programmatorische en browserproblemen die opduiken na lancering. Dat is niet het geval voor updates, die zijn altijd betalend. Na 2 jaar wordt elke vorm van support betalend.

  • Wat moet ik aanleveren bij het opstarten van een project?

    Om een project op te starten hebben we de belangrijkste elementen nodig van je visuele identiteit (logo, huisstijlhandboek, ..). Mochten er al teksten & foto's beschikbaar zijn dan vragen we die ook op. Deze elementen zijn belangrijk om het projectdossier mee aan te vullen en voor de designfase.

  • Hoe kan ik grote bestanden versturen naar jullie?

    Maak gebruik van onze professionele account bij wetransfer via exsited.wetransfer.com om veel of grote bestanden door te sturen naar ons. Ideaal om foto’s of andere bestanden die nodig zijn voor het project bij ons te krijgen.

Logo Exsited
Logo Deknudt
Logo Ostyn
Logo Studio Scott
Logo Verthus
Logo Viva Sara
Logo Dupont

Wordt jouw project onze volgende uitdaging?

Heb je een project voor ogen de komende tijd? We gaan graag samen met jou de uitdaging aan.