Support Praktisch Welkom bij Exsited

Welkom bij Exsited

Ons contacteren

Hieronder lijsten we de aangewezen methodes op voor verschillende vragen:

Onderwerp

Aangewezen manier

Telefonisch contact ( binnen kantooruren)

ma - do 08h30-12h30 & 13h-17h30

op vrij 08h30-12h30 & 13h-16h30

056 94 63 94

Urgent contact (buiten kantooruren)

Whatsapp naar 0473 57 69 99

Afspraak maken

planning@exsited.be

Vraag m.b.t facturatie

factuur@exsited.be

Offerte aanvraag

get@exsited.be

Support nodig

support@exsited.be


Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord terug met ons actieplan

Digitale meetings

Soms is een digitale meeting sneller ingepland dan een meeting op kantoor.
Daarom hebben wij een vast digitaal ontmoetingspunt via het Whereby platform. 

Stappenplan:​​​​​​​

  1. Spreek een datum af met onze planning (via planning@exsited.be)
  2. Surft naar https://whereby.com/exsited op het afgesproken moment
  3. Vul je naam in en klik op ‘join meeting’, klaar!

Bestanden doorsturen

Maak gebruik van onze professionele account bij wetransfer via exsited.wetransfer.be om veel of grote bestanden door te sturen naar ons. Ideaal om foto’s of andere bestanden die nodig zijn voor het project bij ons te krijgen.

Locatie

Blokkestraat 41b
B-8550 Zwevegem

Uurtarieven

Functie

Tarief

Design

85 € / u.

Front-end developer

80 € / u.

Back-end developer

85 € / u.

Online marketing

80 € / u.

Copywriting & Content marketing

80 € / u.

Algemene voorwaarden

  • Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW
  • Onze algemene voorwaarden kunt hier raadplegen

Facturatie

Er zijn twee mogelijke facturatie methodes:

In schijven

  • Wij gaan van start zodra het voorschot van 30% gefactureerd is
  • Halverwege het project wordt opnieuw 30% gefactureerd
  • Er volgt nog 20% bij oplevering en 20% na online gaan

Voorschot + volgens prestaties (grotere projecten):

  • Wij gaan van start zodra het voorschot gefactureerd is
  • Het voorschot bedraagt tussen de 20 en 30% afhankelijk van de grootte van het project
  • Daarna worden prestaties maandelijks gefactureerd

Fotografie & video

Aanpak bugs & updates

Browser testing & ondersteuning

Bij aanmaak van een nieuw project worden de volgende browsers ondersteund:

  • Chrome (meest recente versie + 1 versie terug)
  • Firefox (meest recente versie + 1 versie terug)
  • Safari (meest recente versie + 1 versie terug)
  • Opera (meest recente versie + 1 versie terug)
  • Microsft Edge
  • IE 11

Wij maken gebruik van Lambda testing om deze ondersteuning te garanderen

Hosting & onze aanpak

Hosting

Voor al jouw vragen ivm webhosting (domeinnaam, SSL-certificaat, webhosting, ..)

Lees verder

Hoe gaan wij te werk?

We zijn een team van digital natives met elk onze specifieke expertises. Maak gebruik van onze know-how voor jouw resultaatgericht project. We hebben de juiste mensen in huis voor jouw volgende project.

Lees verder
Veelgestelde vragen
  • Wat is een kick-off meeting?

    Een kick-off meeting is een vergadering waarbij een project officieel wordt gelanceerd. Het is een eerste bijeenkomst na het goedkeuren van de offerte waarbij de project manager, (eventueel) teamleden en de klant bij elkaar komen om het project grondig te bespreken, analyses te maken (functioneel, inhoudelijk & grafisch), de doelstellingen vast te stellen, de verantwoordelijkheden te verdelen en de plannen voor de aankomende fases van het project te bespreken. Een goede kick off zorg er voor dat het team efficiënter en effectiever kan samenwerken. Tijdens deze meeting wordt ook de projectplanning en -budgettering besproken. 

  • Wat is een bug?

    Een bug is een fout of defect in onze programmatie. Dit kan leiden tot onbedoelde gedragingen of problemen. Bugs kunnen worden veroorzaakt door fouten in de code of ontwerp, of door problemen met de omgeving waarin het systeem wordt uitgevoerd. De eerste twee jaar na lancering lossen we gratis elke bug op.

  • Wat is het verschil tussen een bug en een update?

    Een bug is een onbedoelde fout of defect in een website die leidt tot ongewenste resultaten.

    Een update is een bewuste verbetering of nieuwe versie van een onderdeel van een website met nieuwe functies, verbeteringen of bugfixes.

  • Wat is het verschil tussen support en updates?

    Support en updates zijn twee verschillende dingen die betrekking hebben op onze werking. 

    Support verwijst naar de hulp en ondersteuning die we bieden aan onze klanten. Dit kan variëren van technische hulp bij het oplossen van bugs tot klantenservice voor algemene vragen en opmerkingen. 

    Bvb: algemene vragen over het CMS, e-mail problemen of bugs op de website

    Updates zijn wijzigingen of verbeteringen aan een webproject die worden uitgebracht om problemen op te lossen, prestaties te verbeteren of nieuwe functies toe te voegen. 

    Bvb: een nieuwe module, functie of zone op de website

    Kort gezegd, support is er om problemen op te lossen terwijl updates er zijn om het product te verbeteren.

  • Wat moet ik aanleveren bij het opstarten van een project?

    Om een project op te starten hebben we de belangrijkste elementen nodig van je visuele identiteit (logo, huisstijlhandboek, ..). Mochten er al teksten & foto's beschikbaar zijn dan vragen we die ook op. Deze elementen zijn belangrijk om het projectdossier mee aan te vullen en voor de designfase.

  • Waar kan ik gratis stockfoto's en video's terugvinden?
  • Welke browsers worden ondersteund?

    Bij aanmaak van een nieuw project worden de volgende browsers ondersteund:

    • Chrome (meest recente versie + 1 versie terug)

    • Firefox (meest recente versie + 1 versie terug)

    • Safari (meest recente versie + 1 versie terug)

    • Opera (meest recente versie + 1 versie terug)

    • Microsft Edge

    • IE 11

  • Wat is een Lambda test?

    Een lambda-test is een prestatietest die wordt gebruikt om de snelheid en efficiëntie van een website of webapplicatie te meten. De test maakt gebruik van een lambda-functie, die een aantal taken uitvoert op de website en de tijd die nodig is om deze taken uit te voeren meet. De resultaten van de test kunnen worden gebruikt om de prestaties van de website te verbeteren en problemen op te sporen die de snelheid kunnen beïnvloeden. De test kan ook worden uitgevoerd op verschillende browsers of op verschillende apparaattypen, zoals desktops, laptops, tablets en smartphones. Zo kan worden gezien of de website goed presteert op verschillende platformen en schermformaten.

    We maken hiervoor gebruik van https://www.lambdatest.com

  • Welke tools bestaan er om een website te testen op performance?

    Page Speed Insights (Google), GTmetrix, WebPageTest, Lighthouse (Google), Load Impact, Analytics (Google)

    Het is belangrijk om regelmatig website prestaties te meten en te optimaliseren voor een goede gebruikerservaring en om te zorgen dat de website snel laadt.